Ako podať reklamáciu

Kúpili ste nový alebo použitý telefón, ktorý nefunguje tak, ako by mal? To je nám veľmi ľúto! Každá situácia sa však dá vyriešiť, preto nie je potrebné vešať hlavu. Ako riešiť reklamáciu nie len telefónu nájdete v dnešnom článku.

Hlavné je konať. Reklamáciu príliš neodkladajte, ihneď zavítajte na náš web a vyplňte formulár o reklamácii. Tu vypíšete základné údaje, formulár vytlačíte a dáte ho do balíčka s poškodeným tovarom. Dbajte na poriadne a bezpečné zabalenie produktu, aby sa mu pri preprave niečo nestalo! Potom by sme nemohli posúdiť, nakoľko bol produkt pred prepravou poškodený.

A ak si chcete ušetriť strasti s dôsledným balením, môžete poškodený tovar (spolu s formulárom) sami zaniesť na ktorúkoľvek z našich predajní. Nemusíte sa však báť, ak sa rozhodnete pre zaslanie produktu poštou, v prípade uznania reklamácie vám budú náklady za prepravu uhradené.

No a potom už nezostáva nič, len čakať! Vašu reklamáciu aktívne riešime, o priebehu vás informujeme a všetko vybavíme najneskôr do tridsiatich pracovných dní. Zaujíma Vás reklamačný poriadok, či čo sa deje s tovarom po prevzatí vašej reklamácia? Pozrite sa na podrobný postup na našom webe.

A ak si stále neviete rady, neváhajte a kontaktujte nás!